Pamiętaj, że prawdziwy biznes buduje się na klientach powracających. Każdy mail staraj się traktować jednostkowo, nawet jeżeli wklejasz już gotowe odpowiedzi. Informuj mailowo, co się dzieje z przesyłką np., że ją zapakowałeś, wysłałeś i dziękujesz za wpłatę i transakcję. Napisz regulamin swoich aukcji. Jest to szczególnie ważne, gdy sprzedajesz jako firma. Staraj się w opisach negować produkty konkurencji (ale bez obrażania i kłamstw!). Pisz o swoich tak, jakbyś chciał pokazać, że Twoje są najlepsze i jedyne, a konkurencja może się schować. Trzeba opisać przedmiot z wyobraźnią i polotem. Staraj się pisać w miarę prostym językiem. Nikt nie będzie czytał książek pokroju drugiego Mickiewicza.
Zaznacz dużą czcionką atuty towaru, ewentualne wady opisz zwykłą czcionką. Masz coś bez ceny minimalnej – dopisz skrót: BCM (dotyczy tylko aukcji)! Licytujący mają frajdę z takiej aukcji, a Ty możesz nieźle zarobić. W ten sposób najlepiej sprzedawać np. używanie markowe ciuchy. Pamiętaj o dobrym wyborze kategorii towaru podczas jego wystawiania. W przypadku wybrania niewłaściwego działu spada nasza szansa na sprzedanie towaru, a poza tym narażamy się na to, że administracja może przenieść lub całkowicie usunąć naszą aukcję.
Pamiętaj o tym, aby reklamować swoje aukcje. Mogą to być fora internetowe, blogi branżowe, komentarze na popularnych portalach – możesz także założyć własną stronę internetową. Nie jest to skomplikowane, zwłaszcza, że obecnie istnieje mnóstwo gotowych szablonów stron i kreatorów.