Idąc wzdłuż ulic miasta, nie sposób dostrzec jednej, charakterystycznej cechy. Są to reklamy oraz lokale, w których oferuje się to, czego ludziom konsumpcji brakuje najbardziej: pieniędzy. Nic więc dziwnego, że na każdym kroku „atakują” nas szyldy o nazwie: „Pożyczka w piętnaście minut”, czy też bannery sugerujące, że oddajemy tyle, ile pożyczamy. Zanim uwierzysz marketingowcom, sprawdź opinie w Internecie.
Popularną stroną jest ranking chwilówek, który bardzo szybko wskaże nam oszustów wśród tej kategorii, a także firmy, które mają grono zaufanych klientów i cieszą się renomą w sieci. Pożyczka to nie tylko szybka gotówka, ale również szybka i regularna spłata. Marża jest również dość spora, nawet kilkuprocentowa. W ten sposób odbijana jest szybkość w udzieleniu pożyczki, a także koszty związane z obsługą.
Pamiętając o zasadzie sprawdzenia firmy w internecie, pozbawiasz się ryzyka, że zaufasz oszustom. Bądź rozsądny i rozważny i nie wierz w szyldy, które za zadanie mają tylko jedno – przyciągnąć Twój wzrok.