Rate this post

Kolejną ważną sprawą jest tytuł aukcji. W samym tytule należy zawrzeć wszystkie możliwe słowa, które kupujący będzie wpisywał do wyszukiwarki np. Allegro, gdy będzie szukał produktu, który go interesuje. Np. jeżeli sprzedajesz pralkę to jako tytuł aukcji podaj: pralka, automat, pralka automatyczna, [nazwę producenta], [typ pralki np. wirnikowa] itp. Pod żadnym pozorem nie pisz w tytule (trzymając się przykładu pralki) np. niezawodna praleczka, nówka, od producenta, niepsująca się. Takiego czegoś nikt nie wpisuje w wyszukiwarkę Allegro. Jeżeli zrobisz taki opis, to ludzie od razu wyczują Twoja próbę manipulacji i marketingowy bełkot. Na coś takiego możesz sobie pozwolić w opisie aukcji, ale nie w tytule.

Opis produktu jak i cała strona sprzedażowa to gra na emocjach. Gra, której celem jest wywołanie tego, by potencjalny kupujący stał się rzeczywistym i kliknął „kup teraz” lub zaczął licytować aukcję. Ważne jest, by nie robić błędów ortograficznych – ludzie od razu to wychwycą i spadnie ich zaufanie do Ciebie. Na interpunkcję nie musisz, aż tak patrzeć, bo mało kto ją dobrze zna. Jeżeli sprzedajesz odzież lub obuwie, to podaj dokładne rozmiary – nie te od producenta, ale te, które sam zmierzysz. W ten sposób masz pewność, że klient kupuje to, co chce. Pamiętaj o podaniu kosztów transportu. Ciekawym trickiem jest np. podawanie kosztów transportu w wartości zero złotych, czyli za darmo. Celem tego jest przyciągniecie większej ilości klientów, którzy dość naiwnie myślą, że transport jest gratis. Jednak nie ma nic za darmo. Koszty transportu odbijesz sobie podnosząc cenę produktu.

Wracając jeszcze do tematu zdjęć. Warto, by byli na nich dobrze wyglądający modele lub modelki. To niesamowicie przyciągnie klienta, zwłaszcza jeżeli miniaturka zdjęcia z kobietą będzie ustawiona jako główne zdjęcie aukcji. Oczywiście musisz pamiętać o tym, kto jest odbiorcą Twojego przekazu i o tym, że to co działa na facetów, niekoniecznie działa na kobiety. Pamiętaj, by odpowiadać na wszystkie maile jakie otrzymujesz od potencjalnych klientów. To bardzo ważne. Jak odpowiadasz, to widzą oni, że mogą na Tobie polegać i będą w stanie Ci zaufać. Poza tym możesz zbudować sobie bazę wiernych klientów, którzy będą do Ciebie wracać.