W jaki sposób teczki ofertowe mogą budować wizerunek firmy?
W twojej firmie na pewno korzystacie regularnie z różnych artykułów biurowych, w tym również i standardowych teczek. Standardowa ich forma nie jest jednak jedyną opcją do wyboru, bo teczka może przecież szybko stać się świetną formą przekazu i znakomitym (bardzo atrakcyjnym!) nośnikiem informacji, gdy tylko zostanie przyozdobiona logo firmy, nazwą działalności i kilkoma dodatkowymi grafikami, wiążącymi się z konkretnym zakresem pracy. Tworząc własne teczki ofertowe z nadrukiem, konstruujesz element mogący wesprzeć budowanie wizerunku firmy. Zadbaj tylko o to, by ten wizerunek był opracowany i przemyślany. Skoro nawet taka teczka jest w stanie go w jakiś sposób zmienić, nawet ona nie powinna znaleźć się w twojej firmy z przypadku.
Przygotowane teczki ofertowe z nadrukiem będziesz bowiem przekazywać dalej. Zaczniesz pokazywać je potencjalnym klientom, chcąc przedstawić im swoją ofertę usług, ale będziesz też chodzić z nimi na różne wydarzenia branżowe, by tam wymieniać się tego rodzaju wizytówkami z innymi przedsiębiorcami. Jeżeli chcesz, by twoją firmę traktowano poważnie, dbaj nawet o te najdrobniejsze i najmniejsze szczegóły konstruujące jej wizerunek. Wygląd, sposób wykonania i wypełnienie teczek też mają znaczenie.